Live TV

ANTENNE TV VAN TV VLAANDEREN STOPT IN SEPTEMBER

Omwille van een dalende belangstelling in het kijken van tv via DVB-T en de snelle ontwikkeling van alternatieve manieren van kijken via streaming, neemt TV VLAANDEREN afscheid van het DVB-T product Antenne TV. 5 jaar na de lancering, is het aantal Antenne TV klanten onvoldoende om verdere noodzakelijke investeringen te rechtvaardigen.

Het televisie aanbod van TV VLAANDEREN heeft zich de laatste jaren verder ontwikkeld en zo bieden we naast tv via satelliet reeds meer dan 3 jaar een uitgebreid streaming tv product aan, APP TV. Dit streaming product geeft ons de mogelijkheid om voor een gelijkaardige prijs veel meer content te kunnen aanbieden zoals video on demand van CANAL+ en Belgisch voetbal via DAZN Eleven. Daarom zal Antenne TV vanaf 1 september 2024 helaas niet meer beschikbaar zijn.

Uiteraard laten wij onze Antenne TV klanten niet in de kou staan en bieden wij hen de mogelijk om naar een van de andere tv-producten van TV VLAANDEREN over te stappen. Klanten kunnen overstappen naar satelliet tv of tv via internet.

Niet voor publicatie
Meer info: press@m7group.eu of +352 260 961 00

Over TV VLAANDEREN

TV VLAANDEREN is onderdeel van M7 Group S.A., een CANAL+ Group onderneming. M7 Group, gevestigd in Luxemburg, is één van Europa’s snelst groeiende aanbieders van televisiediensten voor consumenten en de zakelijke markt. Verspreid over 8 landen bedient M7 Group meer dan 3 miljoen huishoudens met honderden TV- en radiozenders, in HD- en UHD-kwaliteit, en alle relevante interactieve mogelijkheden om het groeiende aanbod van content op maat en overzichtelijk toegankelijk te maken.